Invitation - Business Breakfast med borgmesteren

Som medlem af Hedehusene Erhvervsforening er du inviteret til

Business Breakfast med borgmesteren

Det er det traditionsrige netværksmøde med let morgenbuffet, hvor du og dine nøglemedarbejdere får den dugfriske status på de mange spændende erhvervsaktiviteter i kommunen, der afholdes onsdag den 15. maj kl. 08.00 – 10.00.

ActiveFloors interaktive produktMødet holdes i år hos ActiveFloor
ActiveFloor er en familieejet virksomhed, med leg som speciale, som startede i foråret 2015. Forskellige teknologier har altid været omdrejningspunktet. Med den stærke tro på, at det skal være sjovt at lære, blev idéen skabt til konceptet med interaktive læringsgulve i læringsmiljøer. Disse gulve har nu hjemsted på skoler, børnehaver, hospitaler og andre institutioner over hele verden. Der er ikke noget at sige til, at priser har regnet ned over ActiveFloor, herunder Høje-Taastrup Erhvervspris.

Kom og vær med og tag gerne dine spørgsmål med til borgmesteren, så dialogen kan gøre os alle klogere i vores fællesskab, inden vi skal "lege" og danse os klogere.

Tilmeld dig her.